دانلود کارتون و فیلم و اهنگ و بازی
سیستم دانلود
 
 
سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

دانلود بازی بسیار زیبای تغییر زمان TimeShift

|نسخه ی سالم|

بازی TimeShift 2007  بازی است که در آن شما می توانید زمان رانگه دارد یا به چند لحظه ی پیش برگردید و در آن تغیراتی انجام دهید.داستان بازی در سال 2007اتفاق می افتید زمانی که Michael Swift قهرمان بازی که یک خلبان است .ماموریت پیدا می کند، تا لباس مخصوصی که ارتش آمریکا تهیه کرده را بپوشد. و یک ماموریت بسیار خطرناکی تا به حال هیچ کس نرفته برود. ماموریت از این قرار است که مایل باید به گذشته سفر کند.و از اتفاقاتی که درگذشته رخ داده است.  گزارشی تهیه کند وتغییراتی انجام و افرادی را بکشد، و  برگردد.او  نیز به این سفر طولانی که در سال1911 اتفاق می افتد میرود. وپس از انجام ماموریت به زمان خود یعنی سال 2012 برمی گرد. و متوجه می شود تغییراتی که انجام داده موجب شده است. تا کشور آمریکا به دست فردی دیکتاتوربه نام Krone بیفتد. و جنگ های زیادی توسط این فرد یاغی  اتفاق افتاده است. ومردم زیادی نیز کشته شده است پس مایل تصمیم می گیرد دوباره به سال های گذشته برگرددو تغییرات که انجام داده است، را اصلاح کند.حال شما که در این بازی در نقش مایل هستید تنها امید برای بشر هستید. و باید برای نجات جان هزاران افراد بی گناه به گذشته سفر کنید و اتفاقاتی را در گذشته برای آینده رقم بزنید. این بازی زیبا  از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است. و گیمر را به چالش های زیادی می کشد. و به شما اجازه می دهد تا زمان شادی را در کنار این بازی که شرکت Sierra Entertainment منتشر کرده است بگذرانید.از ویژگی های این بازی  که شما می تواننید انجام دهید عبارت انداز:1.زمان را متوقف کنید و بدون این که مشکلی پیش آید به مناطق دیگر بروید.2.کند تر کردن زمان 3.سفر به زمان های مختلف(گذشته وآینده)4.استفاده از سلاح های بسیار متنوع وجالب   شما می توانید جدیدترین نسخه ی این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

TimeShiftScreenShot 1

TimeShiftScreenShot 2

TimeShiftScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista
Cpu:  Pentium 4 @ 2 GHz
Ram:1 GB
Video Card:nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon x700
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 8 Gb free

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 :: بخش اول ::

 :: بخش دوم ::

 

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی فایل setup.exe را اجرا کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit



سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 18:19 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

| جدیدترین DLC رسمی بازی با عنوان Leviathan و حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

 

dvd دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

 

نکته مثبت این سیستم، عمق بخشیدن به سیستم نقش‌آفرینی بازی است. گیمر باید دقیقا انتخاب کند که قرار است فرمانده شپرد او تبدیل به چه نوعی از یک کلاس مختلف شود. تصمیمات اشتباه در این نوع نقش آفرینی دست آخر برای گیمر شخصیتی باقی می‌گذارند که نصفه و نیمه از همه قدرتها برخوردار است و در نهایت هم نمی تواند هیچ استفاده‌ای از آنها بکند. در مورد نکته منفی این سیستم جدید، هنوز چیزی به ذهنمان نرسیده است!

از انتقادات مطرح سری مس افکت، اسلحه خانه شپرد بوده است. به عنوان قهرمان بشریت و کسی که مقدر است تا کهکشان را نجات دهد، شپرد همیشه یک قدم با جنگیدن با لوازم آشپزخانه فاصله داشته است و آن یک قدم هم توانایی شلیک در اسلحه های شپرد است که در وسائل آشپزخانه موجود نیست. اسلحه‌های سری مس افکت (به جز برخی سلاح‌های قابل دانلود یا ویژه پیش خرید) طراحی بدی داشته‌اند، بدون تنوع بوده‌اند و تقریبا همه یک کار را می‌کردند؛ تیر می‌زدند اما بعضی‌ها زورشان بیشتر بود. اما در مس افکت ۳، سیستم جدید Weapon Customization به گیمر اجازه می‌دهد اسلحه‌اش را آن‌طور که می‌خواهد ارتقا دهد و مطابق سلیقه و نحوه بازی‌اش اسلحه‌اش را انتخاب کند. کار با این سیستم خیلی ساده است، باید یک میز کار پیدا کنید و دکمه مورد نظر را فشار دهید. یک صفحه خیلی ساده باز می شود که امکانات اسلحه تان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید امکاناتی مثل افزایش بُرد یا قدرت اسلحه به آن اضافه کنید، یا از لوازم جانبی مثل دوربین و لیزر استفاده کنید.

از نظر بصری، مس افکت ۳ در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری مس افکت ۳ به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

 

اما در بین این همه تغییر مثبت خبری بود که به ذائقه خیلی از طرفداران بازی نساخت و آن امکان بازی چند نفره بود که برای اولین بار به این سری اضافه شده است. به حالت Galaxy at War مس افکت ۳ که امکان بازی Co-Op بصورت آنلاین به بازیکن می‌دهد همچنان چه از طرف منتقدین چه از طرف گیمرها با دیده تردید نگاه می‌شود. مس افکت گلکسی چیز جدیدی در زمینه بازی آنلاین به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اکثر مُدهای بازی تکراری هستند و Bioware تصمیم گرفته‌ است از همان فرمول موفق بازی های سوم‌شخص دیگر برای مس افکت نیز استفاده کند. شاید بتوان تنها نکته جدید این حالت Co-Op را امکان بازی کردن با سایر نژادهای سری بازیهای مس افکت دانست.

در حالت Galaxy at War شما باید از میان نژادهای مختلفی شخصیت خود را انتخاب و طراحی کنید، گیم‌پلی نمایش داده شده حالتی شبیه حالت Horde بازی Gears of War است. دشمنان در گروه های مختلف به سمت شما می آیند و شما باید ضمن انجام یکسری ماموریت ها سعی کنید زنده بمانید. گیم پلی بازی تغییری نسبت به حالت تک‌نفره آن نکرده است، هرچند هر نژاد یک‌سری قدرت‌های خاص دارد. در جریان حالت کوآپ، شخصیت‌ها به تدریج ارتقا میابند و به تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند. برای اینکه حالت Survival از خشکی همیشگی دربیاید Bioware ماموریتهای مختلفی مثل حفظ یک منطقه خاص از نقشه، هک کردن کامپیوترها و یا جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار محیط برای گیمرها در نظر گرفته است. تاکید حالت کوآپ، دقیقا روی کوآپ بودن آن است. افراد یک تیم باید با یک‌دیگر کار کنند تا بتوانند پیشروی کنند. اگر یکی از اعضای تیم بیش از حد آسیب ببیند روی زمین می‌افتد و دیگر اعضا باید او را به بازی برگردانند، هرچند این حالت Revive مدت زمان محدودی دارد. البته اگر بقیه اعضای تیم زنده بمانند در شروع دور بعد، بازیکنی که مُرده باشد به بازی بازخواهد گشت. دشمنان به تدریج سخت‌تر می‌شوند، بطور مثال بعضی از کماندوهای سربروس به قدری در قالب دفاعی و زره ظاهر می‌شوند که بخشی از تیم باید آن‌ها را به سمت خود بکشد تا گروه دیگر از پشت به آن ها حمله کنند. در طول بازی بازیکن پول و XP به دست می‌آورد که برای خرید تجهیزات و افزایش Level استفاده می‌شوند. اما چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که بعد از مدتی، شما این امکان را دارید که شخصیت مالتی پلیر خود را به حالت تک‌نفره بازی انتقال دهید و از آن استفاده کنید. اینکه چه استفاده‌ای از این شخصیت می‌توان کرد، هنوز مشخص نیست اما ظاهرا می‌توان از XP یا پول به‌دست‌آمده در حالت تک‌نفره نیز استفاده کرد. این یعنی دقیقا خلاف روالی که بازی برای به چالش کشیدن بازیکن در سیستم نقش‌آفرینی استفاده کرده بود. اما نهایتا، Bioware فرمول یک تجربه عالی آنلاین را به خوبی به دست آورده‌ است، هرچند هیچکس نیازی به Galaxy at War احساس نکرده بود و نبودش در بازی احساس نمی‌شد، اما ظاهرا یک تجربه اعتیادآور آنلاین نیز به بسته مس افکت اضافه شده است. سوال فقط اینجاست که تعاملات این بخش با حالت تک‌نفره بازی چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 256 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 512 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

mass effect 3 screenshots 03 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 04 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

mass effect 3 screenshots 05 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 06 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

 

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به DVD1 مراجعه نمایید و فایل ISO مربوطه را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما DVD2 درخواست شد ، فایل ISO مربوط به DVD2 را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از پایان نصب ، از لینک گذاشته شده ، کرک بازی را دانلود کنید و آن را در در محل نصب بازی و در پوشه ی Binaries/Win32/ کپی و جایگزین کنید و بازی را اجرا نمایید . چنانجه در جین بازی با پیام دانلود DLC مواجه شدید ، آن را Skip کنید .

 

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود DVD اول :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود DVD دوم :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

 

- دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

 

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود Extended Cut DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .

 

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود Leviathan DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .  

caution دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC در نسخه‌ی Black Box تمامی زبان ها به جز انگلیسی حذف شده اند و ویدئوها نیز با Bitrate پایین ضبط شده اند که از کیفیت و حجم آن ها کاسته شده است . هچنین در این نسخه DLC ها در بازی قابل استفاده نمی باشند .

 

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود نسخه Black Box :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

 

- در صورت داشتن صفحه سیاه در این نسخه ، فایل زیر را دریافت کنید و آن را در پوشه ی BIOGame\Movies اکسترک و اجرا نمایید و تا اتمام عملیات صبر نمایید و سپس بازی را از دسکتاپ اجرا کنید .

دریافت BLACK SCREEN FIX

 

 



 

MedalofHonorWarfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

| لینک خرید پستی بازی |

گرگ گودریچ (Greg Goodrich) تهیه کننده بازی می گوید که Medal of Honor: Warfighter همانند بتل فیلد ۳ یک جنگ بزرگ را به تصویر نمی کشد و بیشتر مأموریت های واقعی جوخه Tier 1 را نشان می دهد. با توجه به این صحبت گودریچ و نمایش این بازی در E3 امسال، می توانیم به این نتیجه برسیم که Medal of Honor سعی ندارد یک Call of Duty و یا بتل فیلد باشد. این بازی بیشتر به جنبه تاکتیکی و مأموریت های جوخه های کوچک جهت گیری دارد و به نظر من این کمی جای خوشحالی است که سازندگان قصد تکرار یک موضوع کلیشه ای را ندارند. هر چند به هر نحوی این سبک وارد کلیشه شده، ولی همین اندک تفاوت ها هم قابل توجه است. MoH: Warfighter در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است…

گروه سیب دانلود هم اکنون کامل ترین نسخه این بازی را همراه با کرک فیکس و آپدیت ۱ این بازی در اختیار شما قرار میدهد.

سیستم موردنیاز

OS: Windows Vista/7
CPU: Intel Core 2 Duo 2.4GHz / Athlon X2 2.7GHz
RAM: 2 GB
GPU: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM
GPU RAM: 512 MB or better
HDD: At least 20GB of free space
DX: DirectX 10.1 compatible
OTHER: 1 MB DSL KBPS or faster Internet Connection

برای بحث و گفتگو درباره این بازی اینجا کلیک کنید

کرک فیکس و آپدیت ۱ و پچ تغییر زبان به پست اضافه شد

کرک فیکس V3 به پست اضافه شد

 

نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد. MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود. گودریچ اشاره می کند که آن ها بنا به نیازهای خود تغییراتی را در موتور Frostbite 2 ایجاد کرده اند و آن را به روزتر کرده اند. با ورود به یک محوطه جدید، یکی از هم تیمی های ما نارنجکی را به داخل طبقه دوم آنجا می اندازد و به خوبی شاهد خراب شدن دیوارها و کشته شدن دشمن ها هستیم. کار تیمی بازی در کنار انیمیشن های خیره کننده بازی که بسیار زیباتر از بتل فیلد ۳ کار شده، باعث می شود که واقعاً پیشروی تاکتیکی را در بازی حس کنیم. در طبقه دوم دری وجود دارد که باید همانند Call of Duty به داخل آن نفوذ کنیم، اما اینبار کمی متفاوت تر است. شما می توانید کنار در ایستاده و به هم تیمی خود دستور دهید که چطور وارد اتاق شوید. شما می توانید با دیلم در را شکسته و یا با شاتگان به قفل آن تیر بزنید. می توانید با لگد آن را بشکنید و یا با روش های دیگر وارد شوید. این موضوع جالب است، ولی سوالی را پیش می آورد که این موضوع در گیم پلی بازی چه فرقی می کند؟ یعنی اینکه اگر ما در را با دیلم باز کنیم، چه فرقی با لگد خواهد داشت؟ در هر صورت بازیکن دستور نفوذ با شاتگان را می دهد و منوی دیگری باز می شود که می توانید دستور دهید که به محض ورود، نارنجک به داخل اتاق انداخته شود یا گاز اشک آور و یا غیره. این موضوع در راستای تاکتیکی بودن بازی جواب می دهد. به طور مثال، اگر یک گروگان در اتاق وجود داشته باشد، مسلماً نارنجک گزینه مناسبی نیست و گاز اشک آور می تواند بهترین انتخاب باشد. بازیکن هیچ گزینه ای را انتخاب نمی کند و آن ها وارد اتاق می شوند و طی یک صحنه آهسته دشمن ها را از پا درمی آورند. در ساختمان روبرو همان Sniper ابتدای دمو حضور دارد و باید او را از بکشیم. با انتخاب دوربین، دستور می دهیم که نیروی هوایی آن ساختمان را با خاک یکسان کند ساختمان منهدم می شود و به زیبایی فرو می ریزد. دود حاصل از آن همانند موج دریا از آن فاصله به سمت ما می آید و صفحه را غبار آلود می کند. در ادامه ما کنترل یک روبات کوچک را که مجهز به اسلحه است در دست می گیریم. این روبات خیلی شبیه به Ebotهای بخش چندنفره بتل فیلد ۳ است. با مشاهده چند دشمن، آن ها را از پا درمی آوریم و وارد محل بزرگتر با دشمنان بیشتر می شویم. استفاده از این روبات خیلی جذاب است و از آنجایی که یک سرباز نیست، می توانید بدون ترس وارد یک منطقه شده و تعداد زیادی از دشمنان را با تیر و یا راکت از پا دربیاورید. کمی جلوتر، به خاطر اصابت گلوله زیاد، روبات آسیب می بیند و یک دشمن به آن نزدیک می شود و با یک ضربه کار روبات را تمام می کند. نمایش MoH: Warfighter چیز جدیدی نداشت. ما با یک بازی دیگر در سبک اشباع شده اول-شخص نظامی روبرو هستیم، ولی خوشبختانه حداقل داخل نمایش بازی شاهد گرافیک خوب و گیم پلی استانداردی بودیم و امیدواریم در آخر، این بازی بتواند حداقل شایسته نام سری Medal of Honor باشد.

با تشکر از : پردیس گیم (منبع متن)

آموزش نصب:

۱ ابتدا تمامی پارتها را دانلود کرده و آنها را در هارد خود اکستراکت کنید.

۲ آپدیت ۱ بازی را نصب کنید.

۳ محتویان پوشه کرک را در محل نصب بازی کپیو جایگزین کنید.

۴ در صورت وجود فایل Reg.Tool را اجرا کنید.

۵ از بازی لذت ببرید

>>>لینک های دانلود<<<

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت اول

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت دوم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت سوم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت چهارم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت پنجم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت ششم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت هفتم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت هشتم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت نهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت دهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت یازدهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت دوازدهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت سیزدهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت چهاردهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت پانزدهم

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پارت شانزدهم

Size9 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان حجم : ۱۵٫۸۵ گیگابایت

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم کرک فیکس V3

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم کرک SKiDROW بازی

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم آپدیت ۱ بازی

Download10 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان لینک دانلود مستقیم پچ تغییر زبان به انگلیسی (در صورت نیاز دانلود شود)

Password9 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان رمز : ندارد

Home9 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

 

 

MedalofHonorWarfighter1 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

MedalofHonorWarfighter2 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

MedalofHonorWarfighter3 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

MedalofHonorWarfighter4 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

MedalofHonorWarfighter5 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

MedalofHonorWarfighter6 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

آموزش تغییر زبان بازی

 

برای شروع به سمت RUN بروید و عبارت regedit را تایپ کنید تا وارد محیط رجیستری ادیتور شوید.سپس این مسیر را دنبال کنید.

در ویندوز های ۳۲ بیتی :  [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Danger Close Games\Medal of Honor Warfighter]

در ویندوز های ۶۴ بیتی :  [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node \Danger Close Games\Medal of Honor Warfighter]

سپس با توجه به عکس زیر عباراتی که دور آنها خط کشیده شده است را به مقدار داده شده تغییر دهید.

برای مشاهده تصویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

j7ash دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

حال عباراتی که دور آنها خط کشیده شده اند را در صورت نیاز به عبارات GDFBinary_en_US.dll  و en_US  تغییر میدهیم.

پست مرتبطی وجود ندارد.

 

 



سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

دانلود بازی PES 2012 - نسخه نهایی

بالاخره پس از یک سال اولین نسخه نهایی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه نهایی و کاملا انگلیسی مي باشد. آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.
در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.
نسخه ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است تنها نسخه ای است که فعلا در اینترنت موجود می باشد. زبان اتوران آلمانی بوده اما با تلاش مدیران به صورت انگلیسی درآمده است ؛ دقت داشته باشید پیشنهاد می شود کاربرانی که اینترنت پرسرعت دارند این نسخه را دانلود کنند چرا که در صورت ارائه نسخه های کامل تر آنها جایگزین بازی فعلی خواهند شد. ضمنا حتما طریقه کرک کردن و توضیحات تکمیلی که در ادامه مطلب موجود است را مطالعه فرمائید.

نام بازی: PES 2012
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی  
زبان:  English
ناشر: KONAMI
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 5.18 گیگابایت

طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- برای نصب بازی از سریال نامبر (HJJN-XJ64-363X-99V5-KSJ4) و یا (33CF-3PS5-CH3F-CYWA-JERW) بهره بگیرید.
- پس از پایان نصب محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمائید.

- دوستانی که نسخه قبلی را دانلود نموده اند لازم است فایل گزارش انگلیسی را دانلود کرده و در مسیر نصب بازی در پوشه img کپی نمائید.


قيمت: رایگان
دانلود PES‌ 2012  - سرور رپید شیر
دانلود - 5.18 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم

 



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 17:29 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

بازدید ها : 78 بازدید

 

VikingBattle دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT


بازی Viking Battle for Asgard نیز یکی دیگر از بازی های ارائه شده در سال ۲۰۱۲ میباشد که توسط دو کمپانی Creative Assembly و  PC Port – Hardlight تولید شده  و بوسیله Sega منتشر شده اند. حول محور این بازی بر روی شخصیتی به نام Skarin میگردد که یک وایکینگ شجاع و دلیر است. اما درست مث اکثر بازی ها همیشه نیروهای بدی هم وجود دارند. شخصیت منفی و دشمن سرسخت وایکینگ ها در این بازی HEL میباشد که با ارتش اهریمنی خود به آزار و اذیت و شکنجه و غارت مردم میپردازد. حال وظیفه شما این است که با پیشرفت در بازی و قدرتمند کردن Skarin آن را برای نابود سازی HEL و ارتش شیطانی عظیمش آماده کنید. این نسخه از بازی توسط FLT کرک شده است و ۱۰۰% قابل نصب و اجرا میباشد.

سیستم موردنیاز

 OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB GeForce 8600 GS / Radeon 3400 or better
Hard Drive: 6 GB HD space


 

Download10 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT لینک دانلود مستقیم پارت اول

Download10 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT لینک دانلود مستقیم پارت دوم

Download10 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT لینک دانلود مستقیم پارت سوم

Download10 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT لینک دانلود مستقیم پارت چهارم

Download10 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT لینک دانلود مستقیم پارت پنجم

Size9 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT حجم : ۴٫۴۶ گیگابایت

Download10 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT لینک دانلود مستقیم کرک بازی

Password9 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT رمز : ندارد

Home9 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

VikingBattle1 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT

VikingBattle2 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT

VikingBattle3 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT

VikingBattle4 دانلود بازی Viking Battle for Asgard نسخه FLT



دانلود نسخه ی نهایی Batman Arkham City Game of the Year Edition

.•● برای اولین بار در بین وبلاگ ایرانی ●•.


 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

▐کرک فیکس به پست اضافه شد ▐

چند وقته منتظر یک بازی درست و حسابی هستید؟ یک سال, 3سال یا بیشتر بالاخره انتظاره ها به پایان رسید ونسخه ی معتبر بازی Batman Arkham City منتشرگردید.و سایت ایرانیان دنلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی نسخه ی معتبر این بازی رااماده ی دانلوده نموده است. این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های سال 2012 دانست که در مجله های بزرگ امتیاز دهی نمره ی خارقلعاده ی 9.5 و10 را ازعان خود نموده است. که در نوبه ی خود یک نمره ی بسیار بالا می باشد.شهر آرخام شهر نسبتا بزرگ و تشکیل شده از چندین بلوک است.در این شهر می توان کلانتری ، موزه ، پارک و قسمت های مختلفی را مشاهده کرد.ساختمان های شهر به سبک دهه ی 30 و 40 ساخته شده است ، که چهره ی هنری به شهر داده است و با مشاهده ی هر ساختمان و مقایسه ی آنها می توان به دقت بسیار زیاد گرافیست های RS پی برد.در چنین شهر بزرگی بتمن چاره ای ندارد جز با پای پیاده در خیابان ها و بالای ساختمان های آرخام به جستجو در شهر بپردازد.داستان بازی از جایی شروع می شود که بروس وین در حال سخنرانی در مورد آرخام و بستن آن است که ماموران Hugo Strange وی را دستگیر کرده و به آرخام می آورد و در مورد اجرا کردن Protocol 10 و تبدیل به قهرمان شدن سخن به میان می آورد و اینجا جایی است که کنترل بتمن به بازیکن داده می شود. و به نوعی بازی شروع می شود. شما در این بازی مبارزات بسیار زیادی خواهید داشت. مبارزات سخت و دشوار از امکات خوب این بازی می توان به وجود ماموریت های جانبی بی شمار که کم از ماموریت اصلی را ندارند ، اشاره کرد که عطش کامل کردن آنها حتی بعد از به پایان رساندن بازی کاملا محسوس است.از مبارزه با Mad Hatter گرفته تا پیدا کردن قاتل سریالی ای Bane و یا کمک کردن به در نابود کردن کپسول های تایتان.در این نسخه کاوش کردن محیط حرف اول را میزند.اگر شما در قسمت های مخفی کارانه ی بازی محیط را به خوبی نشناسید مطمئنا نمیتوانید به راحتی مراحل را پشت سر بگذارید.حتی در مراحل مخفی کاری(Predator) هم شاهد پیشرفت دشمنان هستیم.بعضی از دشمن ها مجهز به Thermal Vision هستند که شما را در تاریکی پیدا می کنند و بعضی از آنها با گذاشتن مین شما را از پایین آمدن از ستون ها منصرف می کنند.حتی بعد از دیده شدن شما بعضی از دشمنان با شلیک به ستون ها کار را برای شما سخت تر از قبل می کنند. بیشتر از توضیح نمی دهیم. شما می توانید این بازی را دانلود نموده و بقیقه امکانات را خود تجربه کنید.

 

تصاویری از محیط بازی:

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2 or 7
CPU: Dual-Core CPU 2.4 Ghz
RAM: 2GB
Graphics Card: NVIDIA 8800 or ATI 3800 with 512MB of VRAM
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card
Hard Drive: 17.5GB free disk space

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

:: بخش دوم ::

:: بخش سوم::

:: بخش چهارم ::

:: بخش پنجم ::

:: بخش ششم ::

:: بخش هفتم ::

:: بخش هشتم ::

:: بخش نهم ::

:: بخش دهم ::

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

برای دانلود کرک فیکس اینجارا کیک کنید

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

ابن بار نیز با یک بازی جالب دیگر در خدمت شما کاربران محترم سایت ایرانیان دانلود هستیم.Uprising44 The Silent Shadows یک بازی جدید استراتژیکی می باشد. که چند روز پیش منتشر شده است. داستان بازی درمورد جنگ جهانی دوم می باشد.و شما در نقش یک فرمانده باید سربازهای خود را فرمانده ی کنید. یا در برخی از مراحل به تنهایی وارد مقر دشمن شود و آنها را نابود سازید. شما در برخی از قسمت های این بازی با یک بازی سوم شخص اکشن نیز برخود خواهید نمود. در خقیقت این بازی به دو سبک استراتژیکی- سوم شخص است.گرافیک بازی نیز در حد قابل قبولی می باشدو نسبت به حجم کم آن می توان گرافیک بازی را مناسب دانست.شما در این بازی از سلاح های بسیار متنوعی می توانید استفاده کنید تقریبا می توان از اکثر سلاح های جنگ جهانی دوم استفاده کنید.فضاهای بازی بیشتر در محیط های بسته صورت می گیردالبته فضاهای بازی نیز وجود دارد که با افراد خود باید از این فضاهای مختلف بگذرید و بازی را به پایان برسانید شما می توانید این بازی جالب را به صورت رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: Dual Core 2.4GHz processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader 4.0 compatible card minimum: Nvidia GeForce 9800, AMD Radeon 4830
Hard Drive: 5 GB HD space
Other Requirements: Broadband Internet connection
AdditionalOnboard Video Card: Not Supported

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

:: بخش دوم ::



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان دانلود و آدرس jahanedownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 7052
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1